.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معضلی به نام عرضه کنندگان محصولات باصطلاح فرهنگی
زنگ خطری که مسئولان ارشاد بهشهر آن را نشنیده اند
چندی پیش لوح فشرده هایی با مضمون تبلیغ آئین زرتشت در برخی ویدیوکلوپ های سطح شهرستان بهشهر توزیع گردید که در این مجموعه نرم افزاری مشروحی از آئین مناجات سرخپوستان نیز ارائه می شد .
زنگ خطری که مسئولان ارشاد بهشهر آن را نشنیده اند

 بلاغ: توجه جدی به عرضه کنندگان محصولات فرهنگی که نمونه آن را می توان به ویدئو کلوپ ها اشاره کرد یکی از نقاط مهمی که مورد هدف دشمن قرار گرفته است .چرا که عرضه کنندگان محصولات  فرهنگی رابطه مستقیم با خانواده بالاخص جوانان و نوجوانان  داشته و بر همین اساس دشمن در پس فتنه های فرهنگی آنهم برای ضربه زدن به فرهنگ و باورهای دینی در تلاش است تا با تهی کردن محتوای دینی از اسلام با راهبرد انحراف روحيه معنويت خواهي و دينداري در قالب نحله هاي مختلف عرفاني ،به هر آنچه که در نبرد نظامی بدان دست نیافته دست بیاید.

چندی پیش لوح فشرده هایی با مضمون تبلیغ  آئین زرتشت در برخی ویدیوکلوپ های سطح شهرستان بهشهر توزیع گردید که در این مجموعه نرم افزاری مشروحی از آئین مناجات سرخپوستان نیز ارائه می شد .

حال اینکه دشمن از راه اشاعه فرهنگ غلط سعی میکند بنیان فکری و اعتقادی خانواده بویژه جوانان را سست کند ،بی اطلاعی و یا بی توجهی مسئولان اداره ارشاد شهرستان بهشهر در مسئله پخش لوح های فشرده فرقه های انحرافی  آنهم از طریق ویدئو کلوپ ها در حجمی وسیع درسطح شهرستان سوال برانگیز نیست؟

تکثیر وانتشار آیین های مناجات سرخپوستی  که آن را بنام عرفان های نوظهور می خوانند  وبصورت قارچ گونه وارد جامعه شده است؛ خطرات جدی من جمله ذهن شویی ، واپس گرایی  و...را ایجاد میکند.

به نظر می رسد که شیوع باستان گرایی در دیار سبز مازندران ،آنهم در قشر تحصیل کرده و جوان استان ، می تواند متاثر  از همین مسئله باشد.اینکه در برخی دانشگاهها و علی الخصوص در کلاسهای درس اخلاق و معارف و ... که اساتید مختلف در مورد اسلام و ادیان مختلف صحبت می نمایند ، پرسش برخی دانشجویان در خصوص فعالیتها ، اقدامات و منشور کوروش که چرا در خصوص خدمات در دوران ایران باستان و آئین زرتشت صحبت نمی کنند،جای کمی تامل دارد.

 با توجه به اینکه یکی از وظایف مهم ارشاد نظارت دقیق برعرضه کنندگان محصولات فرهنگی و محتوای این محصولات است؛ این هشدار را خاطرنشان می کند که سطح و کیفیت نظارت بر مکان و نوع کالای فرهنگی در استان نگران کننده است.عدم نظارت کافی در این عرصه باعث می شود که  فیلم های خلاف عفت اسلامی در کنار برخی سی دی های مروج ادیان و فرقه های نوظهور به راحتی و بدون زحمت در دسترس عموم قرار گیرد و تمام داشته های فرهنگی ما را به تاراج ببرد

 آیا مسئولان ارشاد به این که عرفان های نوظهور پیچیده ترین و آسیب رسان ترین بخش جنگ نرم دشمن است واقف هستند؟
اگر اطلاعات کافی و وافی ازاین نوع هجمه های فرهنگی که باورهای اسلامی را نشانه گرفته ، دارند چرا با خاطیان و توزیع کنندگان اینگونه محصولات  که مقابله با آنها به یک مطالبه عمومی تبدیل شده برخورد جدی نمی شود؟
 
آیا  مسئولین ارشاد  شهرستان بهشهر نه ،بالاتر ،ارشاد استان، زنگ خطر این جنبش و جریان وسیعی که درقدم اول باورهای اسلامی و در قدم بعدی آرامش درونی مردم را با انتشاراین لوح های فشرده از طریق ویدئو کلوپ ها که جز استعمار فکری هدف دیگر ندارند،مورد هجمه قرارداده ؛ را شنیده اند؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تقوی 3 خرداد 1391
بنده از انتقاد نویسنده محترم نقدی ندارم ولی جهت یاد آوری نکاتی را در خصوص ارشاد عرض می کنم،اولا" در ارشاد نیروی توانمند و کارشناس خبره در حوزه سینما بعنوان یک مرجع رسمی و پاسخگو سراغ دارید لطفا" بررسی بفرمائید.دوما"ببینید اعتبار فرهنگی وجاری اداره کل ارشاد در استان چه مقدار است و سرانه فرهنگی وهنری یکساله یک مازنی چقدر است آیا تکاپوی استانی مثل مازندران که هم ملجا اغماری عناصر مهاجم فرهنگی می باشد هست.ثالثا"معاونت محترم سیاسی امنیتی استاندار محترم که متکلف این حوزه است چقدر به این حوزه مهم تاثیر گذار کمک کرده لطفا" بررسی بفرمائید. متشکرم
هدهد 3 خرداد 1391
ای سروری که کامنت برای نویسنده گذاشتی! انتقاد صريح نویسنده رو دایورت کردی به ...هات! منظورت اينه که: من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود. ما هم ساده و قبول کردیم.
ساروي 3 خرداد 1391
بهشهر واقعا شهر زيبا و تاريخيه.جمعيت مازندرانيش نسبتا كمه.
نا شناس 3 خرداد 1391
اقایان به.فکرجیب خود هستند تابه فکر ارزشهای نظام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.